روابط عمومی/مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستانها و مراکز خدمات جامع سلامت زاهدان:ارج نهادن به خدمات همکاران ، وافزایش رضایتمندی مردم از رسالت های بازرسی وزارت بهداشت است.
ارج نهادن به خدمات همکاران ، وافزایش رضایتمندی مردم از رسالت های بازرسی وزارت بهداشت است.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اتفاق ریاست دانشگاه و مدیر بازرسی دانشگاه از بیمارستانها و مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازدید کرد.
دکتر محمد حسین حیدری مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان اظهار داشت: به استان سیستان و بلوچستان آمدم تا به نمایندگی از وزیر بهداشت به همه دست اندرکاران عرصه سلامت خداقوت بگویم و از خدمات آنان تقدیر کنم.
وی با اشاره به اینکه: بیش از ۹۰ درصد ابراز نارضایتی مردم از خدمات سلامت ناشی از عدم اطلاع آنان از خدمات صورت گرفته در ساعات اولیه ورود به مراکز درمانی است خاطر نشان کرد: پزشکان و پرستاران ضمن ارتباط صمیمانه با مردم باید خدمات سلامت را برای مردم تشریح کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته عرصه سلامت اطلاع داشته باشند.
مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت تصریح کرد: هدف ما از نظارت ها در حوزه سلامت افزایش میزان رضایتمندی مردم و تحلیل و بررسی میزان رضایتمندی و ارج نهادن به تلاش وافر همکاران حوزه سلامت است.
دکتر محمد حسین حیدری مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت نیز در بازدید از پروژه ۳۲۰ تختخوابی واقع در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان گفت:
پیمانکاران پروژه ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان که عملیات اجرایی آن از سال ۸۷ آغاز گردیده است، موظفند هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه اقدام و آن را برای بهره برداری آماده نمایند.
وی افزود به زودی نماینده ای از دفتر فنی وزارت بهداشت جهت بررسی روند تسریع در تکمیل و تحویل این پروژه به زاهدان اعزام خواهد شد.
شایان ذکر است:بیمارستانها، پروژه های در حال ساخت و اجراء و بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و تسهیلات زایمانی در سفر یک روزه مورد بازدید مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت قرار گرفت.
comment