روابط عمومی/سرمایه گذاری مشترک برای راه اندازی دانشگاه نسل سوم در سیستان و بلوچستان
در دنیای رقابتی امروزحرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم نیاز اصلی ما در حوزه سلامت است و نخستین اقدامات عملی در سیستان و بلوچستان در این زمینه با مشارکت موسسه برکت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام خواهد شد.

در دنیای رقابتی امروزحرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم نیاز اصلی ما در حوزه سلامت است و نخستین اقدامات عملی در سیستان و بلوچستان در این زمینه با مشارکت موسسه برکت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت: دانشگاه نسل سوم موسسه کارآفرین و تحوّل سازی است که فرایندهای آموزشی آن صرفا با توجه به نیاز جامعه پیش می رود و کارکردها، اهداف، سرفصل ها و شیوه های آموزشی آن از شکل سنتی فاصله گرفته و تمام فعالیت ها بر اساس نیاز و برای حلّ یکی از مشکلات مبتلابه جامعه انجام می شود.
دکتر سید محمد هاشمی شهری با اشاره به شرایط فعلی نظام بهداشت و درمان در سیستان وبلوچستان گفت: همانگونه که تاسیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ورود استان به حوزه آموزش پزشکی تاثیرات شگرفی در ارتقاء شاخص های سلامت مردم داشت، آغاز فعالیت دانشگاه نسل سوم نیز می تواند شروع تحولات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان و سایر حوزه های اجتماعی مرتبط با آن در سیستان و بلوچستان شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مجموعه ParadiseHub که از زیر مجموعه های فن آورانه بنیاد برکت محسوب می شود اظهار امیدواری کرد تا به زودی و پس از تامین زیر ساخت ها و فضای فیزیکی مناسب از سوی دانشگاه، فرایند تجهیز و راه اندازی شعبه این مجموعه در سیستان و بلوچستان با حمایت مالی و علمی بنیاد برکت آغاز شود.
در این بازدید که بعد از ظهر روز چهارشنبه 29خردادماه 1397 انجام شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و رئیس مرکز رشد و فن آوری این دانشگاه با حضور در قسمت های مختلف پردیس دانشگاه نسل سوم بنیاد برکت با کارکردها و ساختارهای این موسسه نوین آموزشی آشنا شدند.
شایان ذکر است در این موسسه پس از دریافت سفارش و یا معرفی نوع مشکل و نیاز جامعه، تیم های کاری(Co-Worker) و گروه های تخصصی با حضور حداقل 2 و یا چند نفر از دانشجویان پیشرو و اعضاء هیئت علمی رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی تشکیل می شود و اقدامات آموزشی، تحقیقاتی و فن آوری حول ایده ها و نیازهای مربوطه به شکل هدفمند و تا رسیدن به مرحله بازاریابی و تجاری سازی ادامه پیدا می کند.
comment